Wsparcie medialne Targów Salima

Wsparcie medialne Targów Salima - Kampania dla zwiedzających - organizatorzy Międzynarodowych Targów Spożywczych Salima rozpoczęli drugą część kampanii promocyjnej, tym razem skierowanej do zwiedzających z całej Republiki Czeskiej. Kampania wykorzystuje szeroką gamę nośników medialnych i promocyjnych na łączną kwotę ponad 2,5 mln CZK. Mocno zaakcentowaną reklamę zewnętrzną (170 bilbordów, 520 plakatów w formacie A1, reklama na tramwajach) uzupełniają reklamy w najbardziej popularnych gazetach Republiki Czeskiej w MF DNES, Právo, Blesk a Deník. Wykorzystana będzie również reklama radiowa oraz strony internetowe, nie tylko Targów Brneńskich,  ale również strony internetowe partnerów medialnych targów SALIMA. 

Festiwal żywności i napojów czas rozpocząć – przyjdź i posmakuj!

Partnerzy medialni Targów Brneńskich są gotowi wesprzeć promocję Państwa firmy - do marca 2014 Targi Brneńskie oferują Państwu, za ich pośrednictwem informowanie potencjalnych partnerów handlowych o Państwa firmie, w szczególności o nowościach i rozwiązaniach, które będą miały swoją premierę na targach. By skorzystać z możliwości bezpłatnej promocji należy przekazać odpowiednie informacje Targom Brneńskim, które poinformują o Państwa firmie wszystkich potencjalnych specjalistów z danej branży.